דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסעדות מוומלצות בחיפה 

מאת    [ 29/01/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 4221 פעמים ]

עולם האינטרנט מאפשר עיון בתפריט המסעדה לפני ההגעה, הזמנת מקום אונליין וצפייה בתמונות. באינטרנט ניתן גם למצוא לא מעט מסעדות מומלצות בחיפה.

מסעדה טובה היא מסעדה אשר משלבת אוכל טוב ושירות טוב. באי המסעדה מצפים כי המטבח יתנהל תוך הקפדה מירבית על ניקיון וטריות חומרי הגלם. באשר לשירות הלקוחות מצפים להתקבל בברכה במסעדה ולזכות לשירות אדיב ומסביר פנים. מסעדה מומלצת היא מסעדה אשר מציעה תפריט עשיר עם מנות בית מיוחדות ושירות אדיב ומהיר.

מסעדות בשר בחיפה

קיימות מספר מסעדות מומלצות בחיפה אשר מתמחות בהכנת בשרים. המבינים בתחום יודעים כי הכנת בשר היא אומנות של ממש המצריכה רכישת בשר איכותי, תהליך יישון הבשר וצלייה נכונה של הבשר.

בישול חובבני או שימוש בבשר לא איכותי יעניקו בשר צמיגי ותפל. ישנו הבדל של שמיים וארץ בין מסעדת בשרים איכותית לבין מסעדת בשרים בינונית, שתי המסעדות עשויות להגיש סטייק אנטריקוט, אך הטעם והחוויה יהיו שונים.

לחובבי הבשר מומלץ להגיע בחיפה אל מסעדת סינטה בר או אל מסעדת meat. שתי המסעדות מציעות תפריט בשרים איכותי, שירות אדיב ודרכי גישה נוחות. הסינטה בר פועלת בחיפה כבר כמעט 10 שנים, היא נמצאת בשדרות מוריה ומציעה תפריט בשרים לחובבי בשר אמיתיים. שירות חדש ויעיל הוא הסינטה אקספרס אשר מציע שירותי משלוחי אוכל מהירים באזור חיפה.

מסעדת meat ממוקמת במרכז הכרמל ומציעה תפריט בשרים הכולל נתחים מיוחדים כמו נתח קצבים, פורטר האוס סטייק ומנה שנקראת עכביש. הבשרים כולם עוברים תהליכי יישון ונצלים על גריל לוהט אשר מעניק בשר עסיסי ומלא במיצים. פרט לכך כולל התפריט מגוון גדול של מנות ראשונות מיוחדות וטעימות.

מסעדות מומלצות בחיפה – לא רק לקרניבורים

מסעדת יאן יאן מגישה אוכל סיני אותנטי וטעים הכולל מגוון מאכלים מוקפצים, איטריות ואורז, עוף מוקפץ במגוון טעמים וסגנונות, בשר בקר מוקפץ, בשר ברווז, מנות ראשונות וקינוחים. המסעדה שייכת למשפחה סינית ופועלת בחיפה שנים רבות. ניתן להגיע למקום ולסעוד באווירת סין קסומה או להזמין משלוחי אוכל חם וטעים עד הבית. המחירים סבירים והשירות אדיב ונדיב.

את מסעדת הנמל 24 יש לכלול בכל רשימת מסעדות מומלצות בחיפה. מדובר במסעדת גורמה של ממש. התפריט כולל מאכלים מן המטבח האיטלקי ומאכלים מן המטבח הצרפתי. תפריט היין במסעדה ראוי להערכה וגם תפריט הקינוחים. ארוחה במסעדת הנמל 24 לא ניתן לסיים ללא קינוח אחד לפחות מרשימת הקינוחים המיוחדת. בין המנות המומלצות בתפריט ניתן למצוא שוק טלה, שרימפס ומנה חלומית של פילה בורי עם ריזוטו.

התרבות הקולינרית בצפון מציעה מגוון רב של מסעדות מומלצות בחיפה. ניתן למצוא בעיר מגוון מסעדות המגישות אוכל תאילנדי, אוכל מן המטבח הערבי, אוכל חלבי ומסעדות ותיקות אשר מציעות שווארמה ופלאפל טעימים במיוחד. גם אם אינכם תושבי העיר, בכל ביקור בחיפה מומלץ לטעום ממטעמי העיר ולהתארח באחת המסעדות בעיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב